Körkortets välsignelser



Idag är det en stor dag!
Dottern har fixat den andra delen av körkortet! Uppkörningen!
På första försöket!
Just wonderful!
Hon blommar fullständigt och jag är övertygad att det kommer
att spilla över på andra viktiga beslut som hon kommer att ha i livet.
Hon har fått kämpa för att det ska klarna i hennes liv.
Och nu kommer körkortet som en stor välsignelse!

Själv är jag glad att jag har startat tävlingsgrenen "Bevara din gamla bil."
M a o är det hanterbara driftskostnader.
Och jag klarar att vara utan bil.
Men glädjen - den är störst hos henne nu!!!
Grattis my sweet giiirrrrrrrrrllllllll!

Kommentarer
Postat av: solgudinna

GRATTIS!!
Kul att det gick så bra. Jag kommer ihåg min uppkörning i Norrköping. Jag körde upp för en man som hette Ersson och var en skräck att få. Men det gick bra ändå.
Kommer du ihåg Skogsvallen?
Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback