Komma vidare...

Jo, det är ett tag sedan jag skrev. Det har inte varit "spirit" till det.
Fördenskull har inte mitt personliga liv varit i någon stiltje. Tvärtom faktiskt!

Den hemmavarande dottern har lämnat hemmet. Hon är stor nu och klarar sig.
Vi har jobbat på att det ska gå bra och jag är så stolt över henne.
Nu får jag tänka mer på mig själv och det är både angenämnt och känns som att
det också är att ta sig ut i ovisshet.

Till det praktiska är det underbart att numera har ett eget sovrum som jag inte haft på snart 20 år.
Just nu har jag placerat min laptop på skrivbordet i mitt arbetsrum som numera bara är det också. 
Jag har rensat bland papper av kloka ord, informativa ord, gamla och icke gällande ord och fotografier.
Hittade ett svartvitt kort på mamma och mig som måste vara från sommaren 1961.
Året innan JFK mördades.
Kortet är inte stort men jag ska fundera på om det inte kan bli något som kan hänga på väggen.
Jag sätter ihop min egen historia.

Det är flera gamla vänner som nu har kommit åter i mitt liv.
Också det är ett sätt att knyta ihop dåtid, nytid och framtid.
Jag känner mig omgiven av mycket kärlek.

Kommentarer
Postat av: Carina

Du är absolut helt klart värd att vara omsluten av kärlek!!
Du har ju själv ett stort varmt hjärta som du har öppnat upp för alla som behöver det!

Ge och ta!

Jag ger gärna och blir dessutom enormt varm i sinnet när jag får stora lass tillbaka =)

Underbart att ses!!

Kramar om

//Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback