Riva hemligheter

Jag har idag hållt på med terapiarbete. Kan inte se det som något annat.
Välgörande och vemodigt på samma gång.

Jag rensar för dottern har flyttat hemifrån och nu var det en massa papper att rensa.
Papper som inte är giltiga längre men som var nödvändiga i en tidsperiod för att klara livet.
Inte hade jag en tanke på då att det ju är tidsbegränsat och att jag kan riva pappret.
Men det är nu jag kan riva det och en massa andra papper.
Det borde kännas lättare. Fyra sopsäckar blev det med gamla viktiga papper och oviktiga papper.
Men det är som vemodet griper tag om tunga hemligheter.
Det är väl för att jag inte vill vara med om det igen.

Kommentarer
Postat av: C

Ja jag håller verkligen med dig!
Det känns toppen när man kan rensa bort allt gammalt skit. Jag håller som bäst på med det på den mentala biten. Nu jädrans ska här rensas och kastas för tid och evighet =))

Kram

2008-01-20 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback