Att må riktigt bra

Det gör jag!
Och tackar att jag kom till en viss insikt!
Så egotrippat börjar mina skriftliga rader idag.
Men jag har blivit omvänd.
Bli inte rädd!

Insåg att jag behöver enkla regler för att min hälsa skulle bli bättre.
Magen gav sådana signaler att jag vissa dagar såg ut som gravid,
dock utan att vara det.

Så nu i två veckor har det varit
inget socker
inget vetemjöl
inget kaffe
och ingen mjölk eftersom jag ändå inte dricker kaffe.

Jag mår som en prinsessa och tänker låta en god väns goda ord
om att en vana tar det 6-8 veckor att vinnlägga sig om.
Jag fortsätter...
vikten går tydligt nedåt
sömnen och orken är jag sams med
och poweryogan var gudomlig att göra ikväll.

Har du samma vana?

Kommentarer
Postat av: Carina

Nej den vanan har inte jag!
Jag har tvärtom-vanan istället :-)
Äter sött, älskar pannkakor(mjöl) röker, pimplar kaffe m m...
Jag läser en massa glädje mellan dina rader och det gör mig varm!
Fortsätt lev som du gör och njut av livet :-))

KRAM gumman!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback